Gallery Foto-expositie Oktober 2023 (Deze Foto is gemaakt van een kunstwerk van Kunstspoor 2023 Noord - Beveland)

Het Kunstspoor is een kunstroute die wordt uitgezet om het publiek de weg te wijzen naar de kunst van de op Noord-Beveland wonende en/of werkende kunstenaars en de op het eiland gevestigde Galeries. Dit evenement wordt jaarlijks georganiseerd door de Stichting Kunstspoor Noord-Beveland. Kunstspoor vindt altijd plaats op de laatste 2 weekeinde van augustus. Dan kunt u hier nieuw werk van de deelnemende kunstenaars en hun gastexposanten bekijken via een route langs de Kunstwerken in de Dorpen Kats, Colijnsplaat en Kortgene. Het kunstwerk op de foto kwamen we tegen langs de Oosterschelde toen we tijdens een fietstocht daar langs kwamen. In het kunstwerk zijn zo te zien honden voerbakken verwerkt. Die bakken waren per 3 stuks met een stalen staaf verbonden aan een draaibare spil. Als het waaid gaan de bakken ronddraaien doordat ze wind vangen. Stichting Kunstspoor Noord-Beveland viert in 2023 een bijzonder jubileum: 25 jaar van kunst en cultuur op het prachtige 'Eindeloos Eiland'. Een groot kunstwerk op diverse plekken in Noord-Beveland.

Cameraspecificaties: brandpuntsafstand: 28mm, ISO: 100, Diafragma: f/13, Sluitertijd: 1/200s.